Cesta do Spáčova chrámu / Návod

Informace o úkolu

Předchozí úkol

Zavržený skřetí šaman

Lokace

Xardasova věž
Spáčův chrám

Zadavetel úkolu

Xardas

Odměna

33000x zkušenost

Než se vydáte do Spáčova chrámu, musíte splnit úkol Hledání ULU-MULU, pořádně se vybavte léčivými lektvary (tip Jak mít spousty lektvarů) a užitečnými kouzly (telekineze, světlo).

Nejdřív se musíte vydat skrz skřetí vesnici. U mostu před ní potkáte Ur-Shaka, od něhož získáte několik rad, kterých se můžete ale nemusíte držet. Vesnici lze projít dvěma způsoby. Buď s ULU-MULU nebo bez něj. V prvním případě vás skřeti nechají na pokoji a do chrámu se budete muset dostat pomocí teleportačního kouzla, které najdete v truhle v jeskyni. Ta je strážena dvěma skřety. Vběhněte do ní (obr.1) a držte se levé stěny. Po chvíli narazíte na místnost (obr.2) s inkriminovanou truhlou. Teleportační svitek pak stačí zakouzlit před zamřížovaným vstupem do chrámu.

V druhém případě se budete muset k vchodu do chrámu probít, protože jakmile nenosíte ULU-MULU, skřeti vás jen tak projít nenechají. Opět můžete zajít pro teleportační svitek nebo můžete použít sošku, která stojí na vrcholu sloupu, kolem nějž se modlili skřetí šamani. Přitáhněte si ji kouzlem telekineze (obr.3), jděte k zamřížovanému vstupu a zatáhněte za páku (obr.4).

V chrámu přeběhněte po spadlém sloupu přes propast do velkého sálu. Tam na vás čekají první bestie - kostlivci se svým mágem. Až je odděláte, běžte k zavalenému vchodu na levé straně. Najdete tam spínač (obr.5). Díky němu balvan, co vám brání v cestě, vyjede nahoru. Jděte dál. Otevřou se cely s kostlivci (vlevo a vpravo). Zabijte je a stiskněte v každé z cel spínač. Projděte do místnosti se třemi spínači (obr.6). Za každým z nich je symbol určité barvy. Spínače musíte otočit v pořadí 2x oranžová, 2x žlutá a 1x fialová, přičemž když budete otáčet 2x, musíte otočit jednou (CTRL a šipka nahoru) a stále držet CTRL. Až otočí jednou (stále držíte CTRL) opět dejte šipku nahoru a spínač otočí zpět. Pokud vše provedete ve správném pořadí, otevřou se mříže, které vám umožní cestu dál (obr.7).

Vydejte se do tunelu označeného číslem "1" na obrázku č.7. Držte pravé stěny až na konec tunelu, kde vylezte ven. Projděte do místnosti se třemi spínači. Opět se zaklapnou mříže. Otočte všemi a objeví se první z pěti prokletých šamanů Varrag Kasorg. Nebude mít s vámi slitování, tak jej nemějte ani vy. Zabijte ho (8000 zkušeností) a vemte mu runu a jeho speciální meč. Mimochodem - musíte vzít speciální meče od všech šamanů, jinak hru nedohrajete. Schovejte zbraň a "použijte" podivný relikviář. Do něj hrdina bodne mečem od šamana a uvolní vám tak cestu dál.

Vraťte se zpět do místa, kde jste vlezli do tunelu. Nyní se dejte cestou označenou číslem 2 na obrázku č.7. Tam se dejte doleva k zamřížované chodbě (číslo 1 na obr.8), na zdi stiskněte spínač a vejděte. Kromě pukliny ve zdi (obr.9), kde najdete slušnou sekeru Třesk a pár lektvarů, zde jsou po stranách dva spínače (obr.10). Levý vás uvězní a ještě spustí strop, pravý odvalí balvan (číslo 2 na obr 8) a uspořádá "schody". Je snad jasné, kterým otočit. Jděte do chodby, za odvaleným balvanem, kde potkáte druhého šamana - Varrag Hashora. Až jej zabijete (8000 zkušeností), opět mu vemte jeho meč, kterým opět probodnete podivný relikviář.

Nyní běžte po uspořádaných "schodech" nahoru. Uvidíte chrámovou stráž (zabít) a za ní další zamřížovanou chodbu. Stiskněte spínač a pokračujte. V místnosti na konci vás kromě obvyklého zaklapnutí mříží čeká další šaman - Varrag Unhilqt (8000 zkušeností). Dostat se ven je zde trochu obtížnější. Naproti mříží je ve zdi jakýsi "terč", který musíte trefit lukem nebo kuší. Míření je automatické (obr.11). Pak se uvolní mříž v zemi a zajedou bodáky, které na vás v nově otevřené, malé místnosti čekaly. Po obvodu jsou malé mumie, ze kterých můžete vybrat lektvary s trvalým účinkem. Na sarkofágu stiskněte zelený drahokam v jeho hrudi, který odstaví mříž ze dveří.

Nyní běžte ven z chodby a vydejte se do jeskyně hned vedle. Dostanete se na velké prostranství. U jedné z mříží potkáte templáře Gor Bobu, který tvrdí, že je nesmrtelný. Ukažte mu tu jeho nesmrtelnost, načež běžte do místnosti s červenou podlahou. Tam nejdřív na stěně stiskněte spínač (obr.12) a pak střelte lukem do terče nad spínačem (obr.13) a rychle utečte do prostoru, který vám zpřístupnil spínač. Po opadnutí mříží střelte do dalšího terče na protější stěně. Otevřou se brány místnosti naproti. Jsou v ní tři spínače, kterými musíte pootočit ve správném pořadí. Pokud otočíte špatně, vyleze malý démon (600 zkušeností), což je taková "nekonečná" zásobárna zkušeností. Každopádně správná kombinace je červený, bílý u brány a druhý bílý. Pak se otevřou mříže, které strážil, teď už mrtvý, templář.

Projděte do velkého sálu a namiřte si to doprava do chodby mezi sochama. Budete muset projít přes bodáky (obr.14). Poté se ocitnete se v obrovské skalní jeskyni s ochozem a ostrůvkem, mezi nimiž je proud horké lavy. Podél ochozu jsou tři místnosti se třemi spínači. Všemi otočte a vyjede most k ostrůvku. Běžte ke kryptě na ostrůvku, ale zahy zjistíte, že dveřmi to nepůjde. Lepší způsob je prolézt dírou ve zdi na pravé straně (obr.15 a 16). Čtvrtý šaman - Varrag Ruuushk (8000 zkušeností). Z podstavce vemte Podivný meč a vyjděte z krypty (nyní už můžete normálně).

Vraťte se ke místu, kde jste se utkali s templářem Gor Bobou. Pokračujete směrem od "místnosti s červenou podlahou" přes jeskyni až na velké prostranství. Pokud se dobře podíváte, uvidíte v jeho středu spínač (obr.17). Přeskákejte k němu a otočte s ním. Stůjte na místě a plošina se spínačem zajede do země. Tam proběhněte až do místnosti, kde budete po kolena ve vodě. Otočte spínačem (obr.18) - pravým nebo levým, to je jedno.

Otevřou se mříže v onom předchozím prostranství. Vyjeďte zpět nahoru. Po plošinách zpátky nepřeskáčete. Budete si to muset obejít přilehlou chodbou, ze které vylezte v místnosti "s dvěma sochami", u nichž je jeskyně, která vás opět dovede na velké prostranství - němel by to být problém, už to tu znáte. Projděte nově otevřenými mřížemi a sprintem na most. Tam potkáte posledního šamana - Grash Varrag Arushata. Po chvíli zjistíte, že mu vaše zbraně neubližují (1000 zkušeností). Běžte ven z chrámu (dejte si pozor na početné skupinky příšer, které se všude kolem objevily) a teleportujte se ke Xardasovi.

obr.1 obr.2 obr.3
obr.4 obr.5 obr.6
obr.7 obr.8 obr.9
obr.10 obr.11 obr.12
obr.13 obr.14 obr.15
obr.16 obr.17 obr.18

Fanstránku vytvořili El Kamilkolektiv autorů.
Všechna práva vyhrazena.
© 2004 - 2024 TOPlist

Jsme na Facebooku
Přepnout na PC verzi
Načítám data ...
Nahoru