Skřetí hřbitov / Návod

Informace o úkolu

Lokace

Bratrstvo Spáče
Skřetí hřbitov

Zadavetel úkolu

Cor Angar

Zainteresované NPC

Baal Lukor, Talas

Odměna

750x zkušenost - záchrana Lukora
2000x zkušenost

Cor Angar, vůdce templářů v Bratrstvu, vás pošle po vzývání Spáče na skřetí hřbitov zkontrolovat výpravu Baala Lukora.

Cestu k hřbitovu vám ochotně ukáže novic Talas. Zastaví se před jedním mostem a dál vás nechá už o samotě. Pokračujte přes několik skřetích lovců až k samému vchodu na hřbitov, kde potkáte prvního mrtvého templáře. Nyní už asi sami tušíte, že v tom je nějaká zrada. Otočte navijákem na levé straně, čímž si zpřístupníte cestu dovnitř.

Tam se moc nezdržujte a probijte si cestu až Baalu Lukorovi. Ten je akorát v zápalu hříšného tance s několika skřetími zvědy. Nicméně mu pomozte a skřety zabijte. Baal Lukor vám řekně o hrozném neštěstí, které potkalo celou jeho skupinu. Přežil jen on sám. Ale do tábora se nemůže vrátit s prázdnou, a tak bude putovat s vámi. Z místnosti, kde se s Baalem Lukorem setkáte, vedou tři východy (obr 1). Dejte se tím nejvíce vpravo. Na jeho konci najdete zamřížovaný výklenek (obr 2). Ve slepém "tunelu" nalevo najdete spínač (obr 3), díky nemuž mříž zajede. U mrtvoly leží kousek pergamenu. Ukažte jej Baal Lukorovi. Ten věří, že se někde nachází i druhá část.

obr.1 obr.2 obr.3

A má také pravdu. Povaluje se v prostřední chodbě. Jděte pro ni. Obě části k sobě nečekaně sedí, ale Baal Lukor neví jak rozluštit, co se v nich píše. Pokračujte tedy do poslední chodby. U ní se Baal Lukor zastaví a zjistí, že runy vytesané u vchodu mu pomohou rozluštit pergamen. Přijde na to, že se jedná o teleportační kouzlo, které lze použít jen na jednom místě. Pokračujte do velkého sálu. Tam je ono místo k teleportu. Prostě tam choďte tak dlouho, než na vás Lukor zase promluví. Pak poleze ke zdi. Opět s váma pokecá. Nyní si stoupněte přímo ke zdi, u které je, a použijte onen skřetí teleport. Ocitnete se za zdí. Pomocí navijáku otevřete cestu i jemu.

Dalšími chodbami se dostene až k hrobce, kde přijde to, na co čekáme. Baal Lukor zjistí, že tam nic není a z myšlenky, že by nic nepřinesl zpět, doslova zešílí a bude vás chtít zabít. Zabijte ho a vraťte se zpět do tábora, kde to vše sdělte Cor Angarovi.

Načítám data ...
Nahoru