Jak se dostat do kláštera v první kapitole (bez klíče)

Tento tip je tu díky Ranswerovi. Ze všeho nejdřív si sežeňte jeden svitek kouzla Bezvědomí a pořádnou zbraň, bude se hodit. Jděte před bránu kláštera na prostranství, kde stojí novic Pedro. Když se podíváte na skálu po vaší pravici, můžete si všimnout malého výběžku, na který se dá při troše trpělivosti vylézt - je třeba stoupnout si až úplně na kraj (obrázek). Odtamtud se už dá bez problémů vyšplhat na střechu, ze které seskočíte na dvůr.

Uvnitř kláštera se dá dělat spousta věcí, takže to vezmeme pěkně popořádku:

  • Povinností každého správného zloděje je vykradení pokladnice mágů ohně - nachází se ve sklepení, klíček seberete mágovi Goraxovi (je třeba obratnost okolo 100). V pokladnici se nacházejí cennosti v celkové hodnotě 4190 zlatých + 350 zlatých v hotovosti.

  • Od Goraxe si můžete nakoupit také spoustu svitků, lektvarů a blbostí.

  • Alchymista Neoras vám může namíchat nějaké ty lektvary.

  • Nesmíme opomenout truhlice v pokojích mágů ohně (pochopitelně jen v noci, když všichni spí), ve kterých se nachází několik velmi zajímavých svitků - konkrétně vyvolání kostlivce a pár velkých ohnivých koulí.

  • No a pak je tu samozřejmě Innosovo kladivo, kterým "svatý" Rhobar porazil kamenného strážce, který stál v bitvě pevně jako věž, šípy se od jeho kamenné kůže odrážely a i ty nejpevnější zbraně se o něj lámaly. Ale král Rhobar se na něj vrhl a s Innosovým jménem na rtech jediným mocným úderem tímto posvátným artefaktem skolil strážce k zemi (nebo tak nějak to bylo...).

Každopádně teď vás teprve čeká ta nejtěžší část dobrodružství - cesta zpět. V podstatě jsou dvě možnosti. První neboli ta pro slabé charaktery je pokusit se vyskákat nějakým zázračným způsobem zpátky na střechu, možná pomocí těch několika podpěrných sloupů, kdoví. Druhá možnost, možná těžší, ale rozhodně výhodnější je zmlátit paladina Sergia, který se non-stop modlí k Innosovi v klášterní svatyni. Když mu dáte co proto a prohledáte mu inventář, zjistíte že u sebe má klíček od vstupních dveří do kláštera, takže se sem můžete kdykoli vrátit, aniž byste museli zase složitě přelézat přes střechu. Teda ještě nezapomeňte na svíjejícího se paladina zakouzlit kouzlo zapomnění, protože jste všichni jistě uposlechli mé rady a vzali si ho (pokud ne, utíkejte za Parlanem zaplatit pokutu).

Načítám data ...
Nahoru