Cape Dun

Vůdce žádný
Důležité osoby Soma, Tabor, Theo

Cape Dun nezaznamenal od dob Gothica 3 žádnou téměř architektonickou změnu. Není divu, jelikož město ve válce neutrpělo prakticky žádné materiální škody a současná válka mezi Thorusem a Gornem na město nemá takový vliv.

Ačkoli by se dalo čekat, že město, ležící v jihovýchodním cípu Myrtany, navíc poměrně daleko od hlavních skřetích bašt Montery a Trelis a ze severu obklopeno lidmi obsazenými městy Ardea a Vengard, bude pod nadvládou lidí, ale opak je pravdou. Cape Dun je stále pod vládou skřetů.

Jedinou novou stavbou ve městě je kovárna skřetího kováře Somy naproti místnímu skladu. Soma připravuje pro skřetí armádu zbroje a zbraně a vy s ním budete také muset jednu zásilku řešit, budete-li sympatizovat s Thorusem. Ve zmíněném skladišti narazíte na chlapíka jménem Arthur, který ví o všem, co se ve městě šustne, a párkrát vám opravdu pomůže.

Cape Dun si narozdíl od některých jiných měst zachoval svoji arénu. Tu najdete opět nahoře u majáku a můžete v ní vyzvat tři skřety. Novinkou u arény je dřevěný ochoz postavený kolem ní.

Už v první válce se skřety plnil Cape Dun funkci jakéhosi vězení pro zajmuté paladiny. I nyní skřeti vězní v majáku skupinu tří Leeových vojáků, přičemž další malou skupinku paladinů drží v bývalé lovecké chatrči u cesty před městem.

Okolí Cape Dunu je vůbec zajímavé. Například na pobřeží úplně dole pod městem narazíte na skupinku skřetů a lidí žijících společně, sedí v kruhu u táboráku, pokuřují a popíjejí. Jednoduše řečeno, kašlou na válku a chtějí žít v míru a klidu. Do tohoto spolku dokonale zapadá skřet Theo, kterého najdete trochu dál u cesty z Cape Dunu. Ten kvičí strachy, jen co spatří čepel vašeho meče a chce, abyste jej zavedli právě k nim. Odměnou vám bude veškeré Theovo bohatství z Montery.

Také pod Cape Dunem, ovšem tentokráte v jeskynním systému, najdete další .

Načítám data ...
Nahoru