S. Berger hovoří o datadisku ke G3
Překlad: Charly
Zdroj: World of Gothic, PCGames.de
V návaznosti na nedávné oznámení Gothic 3 Addonu meditate z WOG a Burtchen z PCGames.de společně využívají příležitost k bleskovému interview se Stefanem Bergerem z JoWooDu.
Ahoj Stefane, tady máš dva zvědavce, které už na jazyku pálí nejnovější otázky. Velká gothic komunita byla neočekávaným oznámením zaskočena a je jasné, že žu hodinu využijeme a jen tak tě nepustíme, dokud neuspokojíme naše náruživé fandy.
WoG: Nejdůležitější otázka: kdo pracuje na addonu. Spekulací je plno, ujasni nám to prosím.
Jak už všichni ví, pracuje JoWooD spolu se Spellboundem na Gothic 4 a společně s dalším vývojářským týmem na Gothic 3 Addonu. JoWooD Productions posiluje práce na konceptu a produkci všech titulů Gothic. Pro nás je důležité, aby hráči u nových produktů opět zažili pravý "Gothic" pocit.
PCGames.de: Organizace práce, kdy vydavatel zadává jenom částečné zakázky, není zrovna často k vidění. Proč jste se pro to rozhodli, namísto zadání úkolu jednomu konkrétnímu studiu, které by pak mohlo podůkoly rešit vlastním outsourcingem?
Nechceme kontrolu pouštět moc z ruky. Gothic nám skutečně leží na srdci, pročež chceme být produkci co nejblíže, abychom mohli co nejlépe konrolovat kvalitu a spojitost částí.
WoG: Na Gothicu 3, pak addonu a Gothic 4 pracují tři různé vývojářské týmy. Jak to tedy vypadá s tou spojitostí částí? Domlouvají se spolu jednotlivé týmy?
Pokud je to nutné, samozřejmě se domlouvají. A my to také koordinujeme. Svět Gothicu je jeden z nejuvěřitelnějších herních světů vůbec a měl by takový v budoucnu i zůstat..
PCGames.de: Forsaken Gods vypadá dost klišé - až dosud s výjimkou hry pro mobily byla celá řada publikována s německým titulem. Forsaken Gods už je definitivní, nebo ještě uvažujete o jiném titulu?
Forsaken Gods budou mít také německý titul. Ten si může německá komunita WoG, PC Games a JoWooDu sama vybrat. Začínáme od 1. května!
WoG:Jaký je smysl tohoto addonu?
Chceme hráčům dát jasný a přesný přechod z Gothic 3 na Gothic 4. Dále chceme samozřejmě Gothic 3 komunitě přidat ještě jeden napínavý příběh. Gothic 3 má velkou fanouškovskou základnu, proč bychom jim neposkytli další kvalitní zážitek ve známem herním světě?
PC Games.de: Jaký engine bude použit pro Forsaken Gods?
Nebude to engine Gothic 3, pro addon bude použito něco jiného.
WoG: Kolik má addon co do činění s příběhem Gothic 3? Nebo Gothic 4? Co z Forsaken Gods dělá addon a ne prequel ke Gothic 4?
Příběh bude rozšiřovat ten z Gothic 3, jak dalece přesně nechceme zatím říkat, ale je jisté, že Gothic fanoušky uspokojí.
WoG: Děkujeme za rozhovor. Na závěr přejeme vašemu týmu mnoho úspěchů a ještě jedno - v tiskovém prohlášení k addonu bylo uvedeno, že je kladen důraz na mínění fanoušků. Jak ještě můžeme přispět?
Především můžete od 1. května vybírat německý název pro Forsaken Gods. Co bude dál, to zjistíte.