Spellbound - vývojáři G4

Vydáno: 24.8.2007

Krátký článek shrnující informace z tiskové konference JoWoodu na Games Convention.

překlad z NJ: El Kamil
zdroj: pcgames.de

Na tiskové konferenci shrnul pruducent Jochen Hamma vývoj do pěti bodů:

1. Grafika a zvuk

Audiovizuálně má Gothic 4 navázat na silné stránky předchůdců. To znamená, že i ve čtvrté části bude grafický styl, kvalita muziky a také dabéři, jak je známe z Gothica 3. Samozřejmostí je použití nejmodernějších aktuálních technologií, aby byl G4 v den vydání konkurence schopen.

2. Příběh a herní svět

I zde by chtěl Spellbound zachovat oblíbené kvality předchůdců. Bídné charaktery, herní svět v evropském stylu, tak jak hráči od Gothica očekávají. Příběh bude rozdělen do kapitol.

3. RPG elementy

Určité aspekty RPG mechanismu - jako příklad jmenován systém dovedností v G3 - mají být podstatně vylepšeny.

4. Interface

I když jsou fandové s interface předchůdců spokojeni, bude ovládání G4 především pro nové hráče od základů přepracováno. Aby ale staří fandové nebyli rozzlobeni, je plánováno i "staré" ovládání z předchozích tří dílů.

5. Bojový systém

Celkem jasně: Bojový systém G4 se oproti třetímu dílu výrazně změní. Nepřátelé mají být mnohem lépe optimalizovaní.

Zvláštní dáreček pro komunitu

Spellbound a JoWood plánují po celou dobu vývoje hry aktivní podporu komunity. Plánují se pravidelné hodiny dotazů a také stoupající aktivita ve fórech. Posbíraný feedback má mít výrazný vliv na vývoj hry. Navíc mají být z komunity vybráni lidé, kteří budou v určitých rozestupech pozváni ke zkušebnímu hraní, aby mohla být shromážděna bezprostřední kritika a návrhy na zlepšení. Hamma mluvil o prvním střetnutí někdy v půli roku 2008.

Motivovaný tým

Hamma je svým vývojovým týmem silně přesvědčen: Člověk nesmí být jen dost talentovaný, ale především musí mít motivaci, což je rozhodující faktor úspěchu. "Mohu vám říci, co jsme věděli, že budeme dělat na tomto projektu, jsme motivovaní jako nikdy předtím." Dá se tedy očekávat prvotřídní produkt.

Datum vydání ještě není známo, nicméně už je pevně stanoveno, že hra vyjde nejdříve na PC, později na konzoli. Odpovídající nástroje pro Xbox360 a PS3 jsou již k dispozici.

Plány patchů pro Gothic 3

Spellbound byl pověřeni i péčí a dalším rozvojem značky Gothic 3. Bude spolupracovat s komunitou, aby vyšlo více patchů. Ze strany Hammasova týmu bude prováděn také bugfixing a tak - jak půjdou výsledky z komunity - budou moci být zveřejněny další patche pro Gothic 3. Zajímavý detail: Hamma v intervieš vysvětloval, že původní vývojáři Gothica 3, Piranha Bytes, jsou se Spellboundem v kontaktu a jsou ochotni při nějakém problému pomoci.

Načítám data ...
Nahoru