Mělo to být jinak + Interview s komunitou: Garrett

Sekce: Série Gothic / Vydáno: 25.3.2011 19:04 / Autor: El Kamil / Trvalý odkaz
Víte, že Piranha Bytes po vydání Gothica 1 pracovali na datadisku pro tuto hru? Kdyby jejich vydavatel nakonec nedal příkaz k zastavení prací, mohlo to se sérií Gothic vypadat třeba úplně jinak. Nejen o tomto se dočtete v dalším speciálním interview s vývojářem, tentokrát se Stefanem Nyulem, jedním ze zakladatelů PB. Článek čtěte v sekci Série Gothic - Mělo to být jinak.

Dnešním dnem také startujeme sérii komunitních interview. V nich se vám představí někteří lidé z naší komunity a odpoví na zajímavé dotazy týkající se převážně fanartu. V dnešním úvodním rozhovoru přivítejte Garretta, autora velmi populární povídky s názvem 'Gothic', kterou najdete v sekci Fanart.

Rozhovor s Garrettem zaměřený na jeho povídkovou tvorbu čtěte v sekci Série Gothic - Interview s komunitou.
Načítám data ...
Nahoru