Soutěž o originálky Gothic 3 GOLD - Rozšířená edice

Ve spolupráci se společností Comgad přinášíme soutěž o tři originálky Gothic 3 GOLD - Rozšířené edice (více o edici zde). Odpovězte správně na otázky v našem krátkém kvízu a doufejte, že budete mít štěstí ve slosování.


Comgad

Gothic3

Pravidla soutěže

  • Soutěž probíhá od 25.4.2012 do 2.5.2012.
  • Soutěže se mohou zúčastnit hráči z České republiky a ze Slovenska.
  • Do slosování o věcné ceny budou zařazeni pouze ti, kteří odpoví správně na všechny soutěžní otázky.
  • Ze správných odpovědí budou vylosováni tři výherci. Každý obdrží PC hru Gothic 3 GOLD - Rozšířená edice.
  • Vylosovaní výherci budou bezprostředně po slosování kontaktováni na email s požadavkem na zaslání adresy. Pokud adresu nepošlou do týdne od kontaktování, propadá jejich nárok na výhru.
  • Z jednoho emailu se můžete soutěže zúčastnit pouze jednou. Svou šanci na výhru ovšem můžete zvýšit zasláním odpovědí z různých emailů.

Soutěžní kvíz

Soutěž byla ukončena


1. G1: Hrad Starého tábora měl původně dvě věže. Jedna se ovšem zřítila a nyní slouží jako jižní brána tábora. Nás zajímá, z jakého důvodu se věž zřítila?

  1. Spadla v důsledku vzniku magické bariéry.
  2. Skřeti ji zasáhli střelou z katapultu.
  3. Zničil ji výbuch magické rudy v jejích útrobách.
  4. Věž spadla po úderu blesku při bouři.
2. G1: Ve druhé kapitole Gothica 1 lze přes cheat-konzoli spustit jednu zajímavou událost. O co se jedná?

  1. Bitvu mezi Novým a Starým táborem.
  2. Koncert metalové skupiny.
  3. Soutěž v pití rýžové pálenky.
  4. Souboje v aréně Starého tábora.
3. G1: Jak se dostal do Kolonie Milten?

  1. Jako odsouzený vrah.
  2. Jako odsouzený zloděj.
  3. Jako odsouzený dezértér.
  4. Byl jedním z mágů, kteří Bariéru vytvářeli, takže v ní zůstal spolu s ostatními uvězněn.
4. G1: Než se Xardas odebral studovat temnou magii do své věže ve skřetí oblasti, byl členem jakého spolku?

  1. Mágů Vody
  2. Rudobaronů
  3. Temných mágů
  4. nějakého jiného (mágů Ohně)
5. G2: Mezi khorinidským lidem putuje prsten tamního zbohatlíka Valentina. Postupně si jej lidé mezi sebou předávají podle toho, kdo Valetinovi dal přes držku. Když se prsten dostane do vaší kapsy, máte i vy možnost jej předat dál. Komu?

  1. Coragonovi
  2. Haradovi
  3. Matteovi
  4. Lordu Andrému
6. G2: Po příchodu pátračů do Khorinisu se někteří měšťané či farmáři stanou posedlými. Který z následujících ovšem posedlý nikdy není?

  1. Vino
  2. Malak
  3. Bromor
  4. Balthazar
7. G2: Khorinidský lichvář Lehmar má své pohledávky pečlivě zaznamenané ve své účetní knize. Čí jméno byste tam ovšem nenašli?

  1. Hanna
  2. Coragon
  3. Thorben
  4. Matteo
8. G2A: V datadisku Noc Havrana vám může Lares usnadnit cestu k některé z frakcí. Jaký úkol budete muset splnit, pokud se budete chtít snáze přidat k mágům Ohně bez nutnosti přinést tradiční dar tisíce zlatých a ovce?

  1. Vybrat dary pro Innosovu církev od khorinidských obyvatel.
  2. Získat zpět odcizenou Innosovu sošku.
  3. Pomoci novici Ulfovi v prodeji klášterního vína.
  4. Nemusíte dělat nic. Klášter vás díky Laresovým kontaktům přijme okamžitě.
9. G2A: V táboře banditů v datadiskovém světě slouží pro vstup do tamního zlatého dolu kamenné desky původního obyvatelstva. Jakou mají barvu?

  1. žlutou
  2. zelenou
  3. červenou
  4. modrou
10. G2A: Kolik kast spravovalo Jharkendar v době jeho největší slávy?

  1. jeden
  2. va
  3. tři
  4. pět
Načítám data ...
Nahoru