Gemeinschaft des Grauens - Návod

Modifikace v kostce

Autor

Milgo

Modifikace pro

Gothic 2: Noc Havrana

Hodnocení redakce

7/10

Velikost

11 MB základní mód, 23 MB volitelný dabing

Download

WoG.de

Gemeinschaft des Grauens

Hru začínáte před pevností. Kousek vlevo od brány můžete sebrat velký klacek. Běžte dovnitř a procházejte dům po domu, s každým promlute. Získáte tak fůru úkolů. V domech se také nacházejí nejrůznější předměty - měšce, potraviny, jointy, všechno poberte.



Sepp - Žravé štěnice (Fleischwanzen)

V jednom z domů narazíte na žoldáka Seppa. Stežuje si na žravé štěnice, které žijí za ohradou před jeho domem a svým kvičením ho přivádějí k šílenství. Zabijte je a oznamte mu to (100 zkušeností).

Pepp - Voňavka (Duftflasche)

Po splnění úkolu Žravé štěnice (Fleischwanzen) vás osloví žoldák Pepp. Chce, abyste zašli za Herumerou a přinesli od ní nějakou láhev s vůní. Herumera je mág banditů, najdete ji spát v jednom z domů. Promluvte s ní. K výrobě voňavky musíte přinést prázdnou laboratorní flašku a roslinu zvanou modrý šeřík (Blauflieder). Laboratorní flašku můžete koupit u Hobbese v místní krčmě (dům přímo naproti bráně) a šeřík roste na louce s mrchožrouty a krysokrty vpravo od hradní brány. Až jí přísady přinesete, získáte lektvar a ten zaneste Peppovi (150 zkušeností, 20 zlatých).

Olremo - Tuřínové pole (Feldrüben)

V jednom z domů narazíte na žoldáka Olmera. Když se jej poptáte na nějakou práci, odkáže vás na svůj záhon tuřínů s tím, že jej máte sklidit. Záhon se nachází za dřevěným plotem u věže (obrázek). Posbírejte vše, co tam roste (celkem 9 rostlin), a oznamte to Olremovi (100 zkušeností, 20 zlatých).

Eva - Uprchlý žoldák (Entflohener Söldner)

Banditka Eva vám poví o uprchlém žoldákovi, který se ukrývá někde na ostrově. Chce, abyste ho našli a něco o něm zjistili. Vyjděte z pevnosti a běžte po cestě směrem do údolí. Až budete dole, jděte po cestě doprava (obr 1), proběhněte skrk menší jeskyni s krystalem a venku se držte pravé strany - narazíte na jeskyni (obr 2). Zeptejte se jej, zda uprchl z vesnice (100 zkušeností) a nakonec to ještě přetlumočte Evě (100 zkušeností).

obr.1 obr.2


Herumera - Přání Herumery (Herumeras Wunsch)

Herumera, žena, která plní funkci mága banditů, má přání. Ráda by se setkala s mágem žoldáků Malvem. Ten žije na věži. Vyběhněte na její vrch (u zamčených dveří se dejde doleva po ochozu) a promluvte s mágem. Aby se s Herumerou mohl setkat, potřebuje vyšachovat strážce na hradbě u věže. K tomu potřebuje namíchat speciální lektvar. Vy mu musíte donést přísady:
  • Rostlinu chňapavčí býlí (Snapperkraut). Roste na kamenech - například v údolí pod pevností (obrázek).
  • 4 léčivé rostliny (Heilpflanze). Ty rostou na každém rohu, neměli byste s jejich hledáním mít sebemenší problémy. Jednu vám dá Herumera.
  • Lektvar Esence many. Můžete jej sami namíchat (Herumera vás to za jeden dovednostní bod naučí).

Po přinesení všech přísad (350 zkušeností) se vyspěte do rána opět se zastavte u Malva. Bude mít lektvar hotový. Nyní ho máte podstrčit strážci. Běžte do hospody a požádejte Hobbese o pomoc. Pak už to jen oznamte Malvovi (100 zkušeností), který vám za odměnu dá teleportační runu do pevnosti a také Herumeře (50 zkušeností, 50 zlatých).

Kimis - Kopa zlata (Eine große Menge Gold)

Kimis, obchodník banditů, si všiml, že konkurenční obchodníci žoldáků Sepp a Pepp mají čím dál tím více zákazníků, tedy sakramentsky bohatnou. To se mu nelíbí. Ví, kam si chlapi své zlato schovávají. Do truhel ve věžích vstupní brány. Kimis vám od nich dá klíč a pošle vás je vybrat. Jednoduše vyskočte po bednách domy (obrázek), běžte do věže a po žebříku vylezte nahoru. V každé věži je jedna truhlice, dohromady získáte 1150 zlatých. Kimis chce rovný tisíc, dejte mu jej (250 zkušeností) a zbytek si nechte.

Pargunt - Přijetí k žoldákům (Aufnahme als Söldner)

Pargunt, vůdce žoldáků sídlící na radnici ve středu pevnosti, vás přijme mezi žoldáky, pokud si zlepšíte své schopnosti v boji s jednoruční zbraní a přinesete kůži vlka. Stahování kůží se můžete naučit přímo u něj (2 DB), boj s jednoruční zbraní vás bude učit Lyrell. Potřebujete být na úrovni pokročilý (30%), pak už stačí jen obstarat kůži (vlci jsou všude kolem) a vše oznámit Parguntovi. Pokud se skutečně chcete stát žoldákem, řekněte mu to (400 zkušeností). Dostanete lehkou zbroj žoldáka, lepší si můžete koupit od Seppa za 1400 zlatých.

Hermes - Přijetí k banditům (Aufnahme als Bandit)

Hermes, vůdce banditů sídlící na radnici ve středu pevnosti, vás přijme mezi bandity, pokud budete v podvědomí všech ostatních členů. Prostě a jednoduše projděte "čtvrť" banditů a mluvte se všemi, na které narazíte. Nezapomeňte na Wimber, která sedí vedle Hermese. Pro přijetí potřebujete být na druhém levelu. Pokud se skutečně chcete stát banditou, oznamte to Hermesovi (400 zkušeností). Od Wimber dostanete novou zbroj.

Wimber - Hádka mezi frakcemi (Streit zwischen den Parteien)

Když se Wimber zeptáte, proč jsou bandité a žoldáci tak trochu proti sobě, odkáže vás na La Fuerta. Ten od vás za onu informaci bude chtít malé spropitné. V případě, že mu dáte 5, 10, 20 zlatých nebo nic, získáte za úkol 75 zkušeností, pokud mu dáte rovných 50 zlatých, obdržíte zkušeností 125.

Hermes - Dárek pro Hermese (Geschenk für Hermes)

Tento úkol získají pouze bandité! Po přijetí mezi bandity chce Hermes, abyste mu přinesli nějaký prsten. Poptejte se Evy, která vám prozradí, že nedávno jeden ztratila. Najdete jej, když se vydáte z pevnosti doprava a následně doleva. Prsten pak přineste Hermesovi (250 zkušeností).

Karatos - Palice (Keule)

Tento úkol získají pouze bandité! Karatos chce, abyste mu přinesli velký klacek, který se povaluje na pláži. Stačí ji jen prohledat a nemůžete jej nenajít (obrázek) - 200 zkušeností.



Wimber - ??? (Wimbers Anmache)

Wimber si stěžuje na banditu Karema. Zajděte za ním do hospody, promluvte s ním a zmlaťte ho (v rozhovoru dejte druhou možnost), poté s ním znovu promluvte. Nakonec to vše oznamte Wimber (100 zkušeností), která vám dá na výběr jednu ze 4 následujících odměn: 350 zlatých, 2 hroudy rudy, runa Ohnivá koule nebo dva královské šťovíky.

Milizsoldat - Pomoc domobránce (Hilfe des Milizsoldaten)

V hustém lese v údolí pod pevností narazíte na zraněného domobránce (obrázek). Můžete mu buď pomoci, nebo jej zabít. V prvním případě ho máte doprovodit do tábora jeho ostatních domobránců na kopci. Běžte za ním. Za každou jím zabitou bestii získáte zkušenosti. Má poměrně dobrou zbraň, takže zvířata padají jako na běžícím pásu. Ovšem nemá moc života a v okamžiku, kdy narazíte na chňapavce, bude potřebovat léčivý lektvar. Ten mu dáte tak, že s ním promluvíte a v nabídce rozhovoru vyberete možnost ??. Až dorazíte do tábora, poděkuje vám a odmění vás 100 zlatých (100 zkušeností). Poté vás ještě osloví Thesko. Řekněte mu, že jste doprovodili vojáka a nechá vás napokoji.

Kimis - Něco cenného... (Etwas Wertvolles...)

Kimis, obchodník banditů, zjistil, že se na ostrově objevila milice. Údajně hledá něco hodně cenného. Vaším úkolem je zjistit co. Běžte do tábora domobránců, kde mezi sudy (obrázek) najdete Innosovu sošku, kterou zaneste Kimisovi (250 zkušeností).

Thesko - Thesko má hlad (Thesko hat Hunger)

Thesko by si rád dal opečené maso. Chce po vás přinést celkem pět kusů. Jednoduše pobijte pár mrchožroutů, maso opečte na pánvi (jedna je ve městě, další u uprchlého žoldáka) a přineste Theskovi (150 zkušeností).

Thesko - Hádka mezi domobránci (Streit unter den Milizen)

Pokud splníte úkol Pomoc domobránce (Hilfe des Milizsoldaten), řekne vám jeden z domobránců, Thesko, že jim chybí pánev a tak nemají na čem opéct maso. Údajně za to může Gregorius. Promluvte s ním. Ten vás pošle za Haremem, lídrem skupiny, a ten zase zpátky za Gregoriem. Od něj už konečně naposledy jděte za Haremem, který vás pověří přinesením nové pánve. Tu můžete koupit od Hobbese v hospodě v pevnosti za 20 zlatých. Poté ji přineste Haremovi (100 zkušeností).

Pargunt - Vlčí kůže pro Pargunta (Wolfsfelle für Pargunt)

Tento úkol získají pouze žoldáci! Pargunt, hlava žoldáků, vás po přijetí mezi ně pověří přinesením co největšího počtu vlčích kůží. Každou od vás vykoupí za 30 zlatých. Přineste mu minimálně 7 kůží a poté se jej zeptejte, zda to stačí - tím je úkol splněn (150 zkušeností). Kůže mu ale můžete nosit i poté a vydělat si solidní sumu zlata.

Dredorth - Líný žoldák (Fauler Söldner)

Tento úkol získají pouze žoldáci! Žoldák Dredorth vás osloví s tím, že jeden z žoldáků se místo své služby nalívá celé dny v hospodě. Běžte zmapovat situaci. Po dobrém to nepůjde, takže ho budete muset zmlátit (2 možnost v rozhovoru). Nakonec s ním promluvte, odejde do práce. Oznamte svůj úspěch Dredorthovi (200 zkušeností, 70 zlatých).

Pramvor - Pramvorův problém (Pramvors Not)

Kovář Pramvor vás po přijetí k žoldákům nebo banditům osloví s tím, že mu nějaký zlý ještěr na pláži ukradl jeho velmi cenný náčrtek. Běžte na tedy na pláž cestou kolem uprchlého žoldáka a dejte se doprava, kde hned uvidíte válející se papír. Přineste ho zpět Pramvorovi (250 zkušeností, 100 zlatých.).

Malvo - Minulost ostrova (Vergangenheit der Insel)

Malvo, mág žoldáků, vás pověří na první pohled neurčitým úkolem. Zjistěte něco o minulosti ostrova. Neřekne vám nic, co by vám při hledání pomohlo. Ale naštětí tu máte náš návod. Vyjděte z pevnosti a dejte se po cestě vlevo. Narazíte na samá prasata až vás cesta přivede k poničené věži. Všimněte si "schodů", lze po nich krásně vyskákat (obrázek). Nahoře najdete kromě knihy vědění (+2 DB) také starou kamennou tabulku. Zaneste ji Malvovi (+150 zkušeností). Ten se pustí do luštění na tabulce napsaného textu.

Flüchtling - Uprchlík (Flüchtling)

Na pláži najdete u malé lodi sedět uprchlíka (Flüchtling). Zjistíte, že utekl od banditů a zpátky se mu nechce. Proto zaskočte za domobránci na kopci a promluvte s Haremem. Ten nebude mít nic proti novému muži. Oznamte to uprchlíkovi (100 zkušeností) a vydá se na cestu. Pak s tím ještě promluvte u domobránců (100 zkušeností). Jako odměnu vás může naučit Elixír ducha (+10 many) za 10 dovednostních bodů.

Hermes - Pohár pro Hermese (Pokal für Hermes)

Tento úkol získají pouze povýšení bandité! Hermes chce, abyste mu přinesli zlatý pohár. Jeden můžete najít v divočině, jednoduší ale je ukrást ho Lyrellovi z truhlice. Stačí se od Wimber naučit páčení zámků a jít do jeho domu. Kalich se nachází v zadní truhle (kombinace LPPLPLP). Jakmile jej získáte, odevzdejte ho Hermesovi (250 zkušeností).

Karatos - Nebezpečný skřetí pes (Gefährlicher Warg)

Tento úkol získají pouze povýšení bandité! Karatos vás upozorní na skřetího psa, který se potuluje v lese v údolí pod pevností (obrázek). Běžte a zabijte ho. Pak už to jen oznamte Karatosovi (250 zkušeností).



Pargunt - Poháry pro Pargunta (Pokale für Pargunt)

Tento úkol získají pouze povýšení žoldáci! Po celém ostrově se tu a tam povalují stříbrné kalichy. Pargunt chce, abyste mu pět z nich přinesli. Prostě běžte a nějaké najděte, nejsou nikterak zvlášť schované. Pokud jste je už někomu prodali, budete je muset odkoupit zpátky. Jeden kalich vám dá Eva. Až jich budete mít dost, odevzdejte je Parguntovi (250 zkušeností, 300 zlata).

Dredorth - Domobránci (Milizsoldaten)

Tento úkol získají pouze povýšení žoldáci! Dredorth vás pověří zlikvidováním dvou domobránců, kteří se nedávno vylodili na pláži. Běžte tedy na pláž, najděte domobránce (jsou dva) a udělejte s nimi rychlý proces. O úspěchu poreferujte Dredorthovi (250 zkušeností, 100 zlata).

Malvo - Zlo ve sklepě (Das Übel im Keller)

Tento úkol získáte až po povýšení! Malvo konečně rozluštil kamennou desku. Pošle vás do sklepení věže. Sejděte dolů, otevřete dveře (Malvo vám dá klíč) a pokračujte v cestě. Narazíte na zombie v zbroji domobránců. Všechny zabijte (200 zkušeností za kus). Na prvním rozcestí se dejte doprava - narazíte na Beliarovu svatyni. Nyní se vraťte a jděte levou cestou. Potkáte další skupinu zombií. Jděte dál. V rohu najdete tři kusy černé rudy a v malých místnostech na konci sextant, amulet (+40 zdraví) a nějaké zlato. Řekněte Malvovi o černé rudě, tím je úkol splněn.

Karatos - Eva byla unesena! (Eva ist entführt worden!)

Tento úkol získáte po splnění úkolu Zlo ve sklepě (Das Übel im Keller). Přiběhne za vámi Karatos s tím, že někdo unesl Evu. Dá vám také dopis, který našel. Pořádně s ním pokecejte, zjistíte, že Eva by mohla být někde u věže. Vydejte se tedy z tábora doleva po cestě k věži na útesu. Narazíte tam na La Fuerta! Chce, abyste mu dali černou rudu. To vy ale nauděláte a budete ho muset zabít. Promluvte s Evou, která se vydá zpátky do tábora. Od Karatose dostanete 50 zlatých. Promluvte s Parguntem a dostanete rovnou trojici úkolů.

Pargunt - Dredorthův úkol (Dredorth mission)

Dredorth má zaplnit volné místo v radě. Ovšem musí splnit úkol, na který se příliš necítí - zabít močálového žraloka, kterého Malvo vyvolal na pláži. Máte dvě možnosti, jak to udělat. Buď se vydáte z tábora po cestě doprava k pláži a žraloka zabijete (150 zkušeností od Dredortha) nebo promluvíte s Malvem, který se o to za 700 zlatých (potřebuje je na runu od Hobbese) postará.

Pargunt - Setkání s Hermesem (Treffen mit Hermes)

Hermes, vůdce banditů, je proti Dredorthově přijetí do rady. Promluvte s ním. Zjistíte, že už dlouho touží po Wimber. Chce, abyste mu přinesli zlatý náhrdelník, který jí kdysi věnoval. Wimber ho má zamčený ve své truhlici. Běžte za Evou a poproste ji o pomoc. Druhý den pro vás bude mít klíč, kterým otevřete onu truhlici (v domě vedle kováře Pramvora). Náhrdelník zaneste Hermesovi (150 zkušeností). Nyní se vyspěte do večera a vyřiďte Wimber vzkaz od Hermese. Na závěr to vše oznamte Parguntovi (200 zkušeností).

Pargunt - Nový člen rady (Neues Ratsmitglied)

Tento úkol splníte, pokud ukončíte úkoly Dredorthův úkol (Dredorth mission) a Setkání s Hermesem (Treffen mit Hermes). Prostě jen promluvte s Parguntem (300 zkušeností).

Pargunt - Najdi Karema (Findet Karem)

Jakmile Dredorth usedne do rady, získáte od Pargunta další úkol. Karem zmizel a vy ho máte najít. Jak pikantní, když jste jej na začátku hry zmlátili. Běžte za Evou, která vám prozradí, že Karem prý šel hledat na pláž nějaký poklad. Vyrazte z tábora pravou cestou a na pláži jděte také doprava, kde najdete pod skalou stojícího Karema (obrázek). Zdá se, že to byla léčka, Karem se na vás bez servítek vrhne (150 zkušeností). Zabijte ho a jděte si to vyříkat s Evou. Strhne se mezi vámi malá hádka. Vy jste naštvaní, že vás poslala do pasti, ona se brání tím, že jí Karem nabídl 400 zlatých a tlačil na ni, vypadá, že jí to je líto. Oznamte to vašemu veliteli.

Finále

Eva utekla! Nyní vám už musí být vše jasné. Rychle běžte k věži na útesu, kde najdete Evu na kraji skály. Vyzná vám lásku! Nyní máte dvě možnosti:
  • 1.možnost v rozhovoru: Říct jí, že ji nemilujete, ať tedy radši skočí = špatný konec. Počkejte až přiběhne Karatos, který s vámi pokecá a tím hra končí.
  • 2.možnost v rozhovoru: Říct jí, že ji milujete, ať neskáče a zůstane s vámi = dobrý konec.

Tímto mód končí.

Napsal: El Kamil
S pomocí: Tonyskate
Načítám data ...
Nahoru