WoG test

Sekce: Gothic 3 / Vydáno: 10.10.2006 23:07 / Autor: El Kamil / Trvalý odkaz
Testeři serveru worldofgothic.de nezahálí ani pár dní před vydáním hry a stále přinášejí své dojmy na WoG fórum. Tester Freddy dnes zveřejnil dva srovnávací hi-res screenshoty rozdílu grafiky s použitím různého nastavení Shader Modelu. První screenshot má nastavený SM 1.4 a druhý 2.0. Rozdíl je evidentní.



Kromě toho Freddy píše:

Boj
Systém boje na blízko nervuje. Pořád klikám co nejrychleji levým tlačítkem myši, přestože již mám nejvyšší perk jednoruční zbraně. Zkoušení jiných taktik není příliš na programu dne, už jen protože spousta monster má velmi vysokou frekvenci útoků. Problém je v tom, že když hrdinu někdo zasáhne, na chvíli jej omráčí. Tak se vůbec nemusíte dostat do útoku. Právě třeba boj proti divočákovi je jen o štěstí, i když jsem už do věčných lovišť poslal několik trolů a ogrů.

Dabing
Hra byla již od začátku prvotřídně nadabovaná. Ovšem dialogy jsou lepší a lepší.

Příběh
Příběh mě jednoznačně pohltil. Co tady vůbec dělám? Musím naléhavě zpátky do Myrtany. Je tam ještě hodně práce.
Načítám data ...
Nahoru