Reinhard Pollice, výkonný producent z Alkimia Software, poskytl koncem února rozhovor pro portál techradar. V rozhovoru zaznělo spoustu informací o Gothic Remake - jaké jsou plány, o čem se uvažuje, jaký je stav vývoje a více. Níže přinášíme stručný výčet informací:
- je kladen důraz na umělou inteligenci a simulaci živoucího a imerzivního světa
- Starý tábor je skoro hotový
- jsou vyvinutá téměř všechna kouzla, nyní se bude systém magie balancovat
- systém dovedností bude velmi blízký G1 (dovednostní body za každou úroveň)
- páčení zámků bude přepracováno
- Kolonie bude o 10-15 % větší
- hráč bude moci provádět drobné činnosti (např. otáčení rožně) podobně jako v G1, navíc přibudou i nové
- systém gild zůstane víceméně stejný, bude možné hrát jako bojovník, mág i kombinace obojího
- v úvaze jsou zbroje skládající se z částí (boty, svršek apod.) namísto pevně daných a neměnných zbrojí v G1
Celý rozhovor si lze v němčině přečíst zde.
Aktuality z vývoje remake
Sekce: | Gothic Remake | / | Vydáno: | 5.4.2023 14:14 | / | Autor: | L-Titan | / | Trvalý odkaz |
---|