Remake gameplay trailer

Sekce: Gothic Remake / Vydáno: 3.8.2024 05:59 / Autor: El Kamil / Trvalý odkaz
Včerejší THQ Nordic showcase přinesl gameplay trailer Gothic Remake, nikoli ryzí gameplay, jak se mohlo z dřívějších prohlášení vydavatele zdát. Na skutečný gameplay si nejspíše budeme muset počkat na herní veletrh Gamescom, který se koná za tři týdny v Německu.

Gameplay trailer si můžete pustit ZDE na Youtube.

Trailer i tak ukázal mnoho novinek:

- Na několika záběrech vidíme bezejmenného hrdinu.
- Vidíme místo výměny, starou i novou Xardasovu věž (nejspíše), záběry ze skřetího hřbitova
- Nový tábor - Vidíme hlavní jeskyni s rudnou haldou. Bezprostřední okolí získává modravou zář od magické rudy.
- Tábor Bratrstva - Prostory vypadají stísněné a potemnělé. Zdá se, že ve hře budou nové oltáře pro modlení ke Spáčovi.
- Místo, které vypadá jako ruiny kláštera z ohniskového úkolu.
- Monstra v pohybu, ještěři, krysokrti, goblini, důlní červ, a další.
- Skřeti - Vidíme druh skřeta v těžké zbroji včetně helmy.
- Magie - Magické efekty vypadají slušně. Vidíme, že zásah ohnivým kouzlem způsobí vizuální efekty na těle nepřítele.
- Vidíme barevná okna s náboženskými motivy v domě mágů Ohně
- Vidíme, že z monster i lidí při boji doslova cáká krev, i více než při BloodDetail=3 v původní hře :).

Vypravěč v traileru zmiňuje

- Čekají nás nové příběhy z kolonie a rozšíření těch původních.
- Vylepšení mnoha herních aspektů - různorodé denní režimy NPC postav, rozšířenější crafting a vývoj postavy.
- Vývojáři se při tvorbě Remake zaměřili na 4 základní pilíře: Simulace živoucího světa, zkoumání světa, příběh a souboje.

Datum vydání v traileru nebylo zmíněno vůbec.

Zde přikládáme obrázky z traileru, které nás zaujaly.

Starý tábor a okolí z ptačí perspektivy:




Toto vypadá na skřety v jejich vesnici:




Skřetí válečník v plné zbroji:




Scéna z vytváření magické bariéry:




Scéna z vytváření magické bariéry, tentokrát s pohledem na noční oblohu:




Hlavní jeskyně nového tábora, v jejím středu modrá záře od rudné haldy:




Svatyně Spáče v táboře v bažinách:




Hlavní hrdina v rozhovoru s Diegem:




V táboře Bratrstva:




Pohled do tváře hlavního hrdiny. Zde v dialogu s Thorusem.




Vizuální efekt sežehnutí ohnivým kouzlem:




Toto vypadá na věž s prvním Chromaninem. Vidíme vzhled magické bariéry:




Tohle vypadá na skřetí pohřební místo:




Hrdina a čtyři hlavní přátelé shlíží na Kolonii. Jedná se o skutečnou scénu ze hry, nebo je to jen naranžováno pro trailer?




Diego odvádí hrdinu z místa výměny:

Načítám data ...
Nahoru