Miloš Bohoněk alias Moolker již řadu let pracuje jako herní žurnalista - externista. Psal a píše články pro velikány české herní scény, mezi nimiž jsou například časopis SCORE či herní portály Tiscali Games a Eurogamer. Zeptali jsme se jej na různé věci ze zákulisí herní žurnalistiky. Například jakými principy se hodnocení her řídí a je vůbec možné, aby nějaká hra obdržela 100% hodnocení, jak se k této práci lze dostat, jaké pocity v něm zanechaly herní veletrhy E3 a GC, kterých se zúčastnil, a samozřejmě jsme nezapomněli ani na Gothic.
Proč měl Gothic 3 vesměs osmdesátkové až devadesátkové hodnocení, když to byla tak zabugovaná hra? Proč nebyl Gothic tak komerčně úspěšný jako konkurenční hry ze série The Elder Scrolls?
Odpovědi na tyto a další otázky najdete v našem interview v sekci Série Gothic - Interview s komunitou.
Moolker hovoří o pozadí herní žurnalistiky
Sekce: | Série Gothic | / | Vydáno: | 9.4.2011 17:09 | / | Autor: | El Kamil | / | Zdroj: | Moolkerův e-revír | / | Trvalý odkaz |
---|