CM JoWooDu odpovídá

Překlad z NJ: El Kamil
Vydáno: 25.2.2010
Zdroj: worldofgothic.de

Community manager JoWooDu je opět přítomen na německých fórech a odpovídá na dotazy fanoušků. V tomto článku vybíráme ty nejzajímavější z nich.

Q: Už znáte datum vydání hry?
Ano, ale nemohu vám jej sdělit. Ohlásíme jej v následujích měsících.
Q: Zůstane inventář nekonečný?
Ano, bude nekonečný.
Q: Budou helmy odděleny od zbytku zbroje jako v G3?
Ano, budete je moci nosit odděleně.
Q: Plánujete v nejbližší době vydat nějaké screenshoty nebo videa?
Možná.
Q: Co nám můžete říct o bojovém systému? Budou všichni nepřátelé útočit na hrdinu nebo vždy jen jeden?
Budou schopní na vás zaútočit. Takže není dobré mít kolem sebe hodně nepřátel.
Q: Bude kování jako v prvních dvou dílech (rozžhavení, kování, chlazení) nebo bude jednoduché jako v G3?
Ne tak docela. Ke kování potřebujete konstrukční plán, který můžete buď koupit nebo najít. Poté budete moci vykovat zbraň u více míst.
Q: Bude bojový systém jako v G1 a 2 (s realističtějším blokováním) nebo jako v G3 (klikačka)?
Řekl bych něco mezi. Blokovat útoky každopádně budete moci.
Q: Bude ve hře tráva z bažin? Pokud ano, budeme se moci "zkouřit" jako v G2?
Zkouřit se bohužel nepůjde.
Q: Kolik hodin mluveného textu v Arcanii přibližně bude?
Kolik hodin nevím, ale je to přes 60000 slov a přes 8000 zvukových souborů. Nejsou do toho ovšem započítány naše renderovaná videa.
Q: Bude ve hře déšt o různé síle?
Ano, bude pršet různě silně. Budou i blesky a hromy, nicméně blesky ve skutečnosti ne, pouze vizuální efekt.
Q: Budou ve hře nějaké žebříky? Budeme moci šplhat?
Bohužel vám musím říct, že žádné žebříky ani žádné šplhání ve hře nebudou.
Q: Něco k vývoji hrdiny. Budeme moci vytvořit "boha" (příliš silný ve všech směrech), nebo se budeme moci specializovat jen v několika dovednostech, nebo budeme moci vytvořit více vyváženého hrdinu?
No, jelikož je systém dovednostní stále předmětem vyvažování, nemohu vám dát finální odpověď, nicméně bude možné, aby hrdina byl dobrý ve více směrech.
Q: Budeme si moci brzy poslechnout nějakou část soundtracku k Arcanii?
Doufám, že ano.
Q: Kolik času zabere přeběhnutí celé mapy z jednoho rohu ke druhému?
Nemám zde žádnou hodnotu, kterou bych vám mohl nabídnout. Svět je ovšem o něco větší než ten z G2, nicméně co vím, tak není tak velký jako ten z G3.
Q: Jaké klimatické zóny jsou v Arcanii?
No, ve hře je celkem pět různých oblastí, co se fauny a flóry týče.
Q: Jaký význam bude ve hře mít Xardas?
Xardas bude hrát v celém příběhu důležitou roli.
Q: Co zbraně? Plánujete kromě jednoručáků, obouručáků, luků a kuší i něco nového?
Kromě toho tam máme i jiné typy zbraní jako sekery či kyje.
Q: Bude ve hře boj s nějakým bossem?
Ano, bude...
Q: Bude mít hra více různých konců?
Ne, hra má pouze jeden konec.
Q: Budou v Arcanii nějaká speciální monstra jako třeba gnomové v Risen?
No, nemyslím si, že by gnomové v Risen byli tak speciální. Byl s nimi jen delší úkol. V Arcanii máme několik velmi speciálně nadesignovaných monster.
Q: Jak bude fungovat systém ukládání?
Funguje jako v předchozích dílech s tím rozdílem, že disponuje autosavem a nebude možné pojmenovávat vaše pozice.
Q: Kolik má hra kapitol?
Co vím, tak ve hře je 5 kapitol.
Načítám data ...
Nahoru