Piranha Bytes
Na této stránce si představíme tým Piranha Bytes, který vyvinul první tři díly série Gothic a následně začal pracovat na sérii Risen. Uvedeme si jeho nejznámější členy a každý z nich nám prozradí několik zajímavých informačí.
Historie Piranha Bytes
Piranha Bytes je německé studio, které se zabývá vývojem počítačových her. Studio vyvinulo první tři díly úspěšné série GOTHIC a nyní pokračuje titulem RISEN. Tým Piranha Bytes se začal formovat v roce 1997, na jeho začátku byli čtyři zakladatelé: Mike Hoge, Alex Brüggemann, Tomu Putzki a Stefan Nyul. V současnosti v týmu zůstal jen první jmenovaný, Mike.
Studio sídlí v západoněmeckém městě Essen a zaměstnává 22 osob (údaj z roku 2009), přičemž všichni se aktivně podílejí na vývoji her (jako designéři, programátoři, grafici,...).
Další informace o studiu najdete na oficiálních stránkách www.piranha-bytes.com.
Členové týmu
Na tomto místě najdete profily vybraných členů týmu Piranha Bytes. Informace jsou čerpány z World of Risen. Klikněte na portrét pro zobrazení detailů.
![André Braun](/images/serie/pbs/braun_t.jpg)
![Horst Dworczak](/images/serie/pbs/dworczak_t.jpg)
![Mattias Filler](/images/serie/pbs/filler_t.jpg)
![Jennifer Gartmann](/images/serie/pbs/gartmann_t.jpg)
![Sascha Henrichs](/images/serie/pbs/henrichs_t.jpg)
![Quy Hoang](/images/serie/pbs/hoang_t.jpg)
![Mike Hoge](/images/serie/pbs/hoge_t.jpg)
![André Hotz](/images/serie/pbs/hotz_t.jpg)
![Thorsten Kalka](/images/serie/pbs/kalka_t.jpg)
![Stefan Kalveram](/images/serie/pbs/kalveram_t.jpg)
![Philipp Krause](/images/serie/pbs/krause_t.jpg)
![Ralf Marczinczik](/images/serie/pbs/marczinczik_t.jpg)
![Björn Pankratz](/images/serie/pbs/pankratz_t.jpg)
![Kurt Pelzer](/images/serie/pbs/pelzer_t.jpg)
![Kai Rosenkranz](/images/serie/pbs/rosenkranz_t.jpg)
![Mario Röske](/images/serie/pbs/roske_t.jpg)
![Michael Rüve](/images/serie/pbs/ruve_t.jpg)
![André Thiel](/images/serie/pbs/thiel_t.jpg)