Učitelé a trenéři

Po celé Kolinii najdete spousty lidí, kteří vás budou moci něco naučit. Každé takové učení stojí permanentně několik dovednostních bodů. Většina lidí si za trénink účtuje i nějakou tu rudu.

Síla

Jméno Kapitola Oblast Výuka Podmínky / poznámky
Cor Angar 1 Bratrstvo Spáče do 100 Být novicem / templářem
Diego 1 Starý tábor do 100 -
Gor na Toth 1 Bratrstvo Spáče do 100 Být novicem / templářem
Lares 1 Nový tábor do 100 Být nezávislý, člen Nového tábora / Bratrstva
Lee 2 Nový tábor do 100 Být žoldák / mág Vody / nekromant
Thorus 2 Starý tábor do 100 Být stráž, pouze do 3.kapitoly

Obratnost

Jméno Kapitola Oblast Výuka Podmínky / poznámky
Cor Angar 1 Bratrstvo Spáče do 100 Být novicem / templářem
Diego 1 Starý tábor do 100 -
Gor na Toth 1 Bratrstvo Spáče do 100 Být novicem / templářem
Lares 1 Nový tábor do 100 Být nezávislý, člen Nového tábora / Bratrstva
Lee 2 Nový tábor do 100 Být žoldák / mág Vody / nekromant
Thorus 2 Starý tábor do 100 Být stráž, pouze do 3.kapitoly

Jednoruční zbraně

Jméno Kapitola Oblast Výuka Podmínky / poznámky
Cord 1 Nový tábor 1. i 2.úroveň 1.úroveň - 30 rudy / 2.úroveň - 100 rudy
Gor na Toth 1 Bratrstvo Spáče 1. i 2.úroveň Být novicem / templářem
Scatty 1 Starý tábor 1. i 2.úroveň 1.úroveň - 50 rudy / 2.úroveň - 150 rudy

Obouruční zbraně

Jméno Kapitola Oblast Výuka Podmínky / poznámky
Lee 1 Nový tábor 1. i 2.úroveň Být žoldák / mág Vody
Cor Angar 2 Bratrstvo Spáče 1. i 2.úroveň Být templářem
Thorus 2 Starý tábor 1. i 2.úroveň Být stráž a mistr v jednoruční zbrani; pouze do 3.kapitoly

Luky

Jméno Kapitola Oblast Výuka Podmínky / poznámky
Cavalorn 1 Chatrč u Starého tábora 1. i 2.úroveň -
Wolf 1 Nový tábor 1. i 2.úroveň -

Kuše

Jméno Kapitola Oblast Výuka Podmínky / poznámky
Scorpio 2 Starý tábor; od 4. kapitoly u Cavalorna 1. i 2.úroveň Být stráž, od 4.kapitoly učí každého. / 1.úroveň - 200 rudy / 2.úroveň - 300 rudy

Magie

Jméno Kapitola Oblast Výuka Podmínky / poznámky
Baal Cadar 1 Bratrstvo Spáče 1.-4. kruh Být novic / templář. Uspat jeho učedníka.
Corristo 2 Starý tábor 1.-4. kruh Být mág Ohně, do 3.kapitoly.
Saturas 4 Nový tábor 1.-5. kruh Být mág Vody
Xardas 5 Xardasova věž 6. kruh Být mág Vody, znát 5. kruh, navštívit chrám Spáče.

Mana

Jméno Kapitola Oblast Výuka Podmínky / poznámky
Baal Cadar 1 Bratrstvo Spáče do 100 Uspat jeho učedníka.
Cronos 1 Nový tábor do 100 -
Torrez 1 Starý tábor do 100 Do 3.kapitoly.
Gor na Toth 2 Bratrstvo Spáče do 100 Být novic / templář

Lov

Jméno Kapitola Oblast Výuka Podmínky / poznámky
Aidan 1 Mezi Novým a Starým táborem Kůže, zuby, drápy Kůže - 100 rudy / Zuby - 50 rudy / Drápy - 50 rudy
Drax 1 Na cestě k místu výměny Kůže, zuby, drápy Kůže - 100 rudy / Zuby - 50 rudy / Drápy - 50 rudy
Gor na Drak 1 Bratrsvo Spáče, Starý důl Čelisti -
Templář 1 Starý důl Čelisti jen do 3.kapitoly
Tarrok 4 Svobodný důl ohnivý jazyk, kůže trola a stínové šelmy, zub močálového žraloka Dát mu lék.
Wolf 4 Nový tábor krunýř -

Ostatní

Jméno Kapitola Oblast Výuka Podmínky / poznámky
Buster 1 Nový tábor akrobacie -
Cavalorn 1 Chatrč u Starého tábora plížení -
Fingers 1 Starý tábor Vykrádání kapes, otvírání zámků Umět se plížit pro vykrádání kapes. Jen do 3.kapitoly.
Wedge 1 Nový tábor Vykrádání kapes, otvírání zámků -
Fanstránku vytvořili El Kamilkolektiv autorů.
Všechna práva vyhrazena.
© 2004 - 2024 TOPlist

Jsme na Facebooku
Přepnout na PC verzi
Načítám data ...
Nahoru