Učitelé a trenéři
V datadisku Noc Havrana si můžete své vlastnosti a dovednosti vylepšovat u těch stejných učitelů jako v G2. Jediný rozdíl je v tom, do jaké hranice se můžete některé vlastnosti u učitelů naučit. Síla a obratnost mají nyní strop 200, mana 300 (u Pyrokara).
Ve většině případů platí, že kdo v původním G2 učil do 100, bude nyní učit do 200 (platí samozřejmě u síly a obratnosti). Krom starých učitelů můžete ale narazit i na nějaké nové. Ti jsou zahrnuti v následující tabulce.
Síla
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Brandon |
2 |
Tábor pirátů |
do 90 |
Dát mu pití. |
Erol |
1 |
Khorinis (u Bustera) |
do 200 |
Splnit úkol. |
Obratnost
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Brandon |
2 |
Tábor pirátů |
do 90 |
Dát mu pití. |
Lucia |
2 |
Tábor banditů |
do 90 |
- |
Jednoruční zbraně
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Cavalorn |
1 |
Město Khorinis |
do 30% |
- |
Obouruční zbraně
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Henry |
2 |
Tábor pirátů |
do 90% |
Zaplatit vstupní poplatek |
Luky
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Cavalorn |
1 |
Město Khorinis |
do 90% |
- |
Krokodýl Jack |
2 |
Tábor pirátů |
do 75% |
Po lovu krys. |
Kuše
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Henry |
2 |
Tábor pirátů |
do 75% |
Zaplatit vstupní poplatek |
Alchymie
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Riordian |
2 |
Jharkendar |
Lektvar zdraví 1-2, many 1-3, Elixír ducha, Elixír obratnosti |
- |
Magie
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Merdarion |
2 |
Jharkendar |
mana do 120 |
- |
Nefarius |
2 |
Jharkendar |
různá kouzla |
Být mágem |
Saturas |
2 |
Jharkendar |
2.-5.kruh |
Být mágem |
Svatyně Beliara |
2 |
Různé |
kouzla Beliara |
Být mágem |
Lov
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Edgor |
2 |
U tábora banditů |
Křídla, žihadla, sekret ze žihadel |
- |
Krokodýl Jack |
2 |
Tábor pirátů |
Zuby, kůže plaza |
Po lovu krys. |
Logan |
2 |
U tábora banditů |
Kůže, drápy, zuby |
- |
Zlodějina
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Bill |
2 |
Tábor pirátů |
Vybírání kapes |
40 OBR., před vstupem do Gregovy chatrče |
Cavalorn |
1 |
Město Khorinis |
Plížení |
- |
Ostatní
Jméno |
Kapitola |
Oblast |
Výuka |
Podmínky / poznámky |
Myxir |
2 |
Jharkendar |
Řeč stavitelů 1-3 |
- |
Poustevník |
2 |
Jharkendar |
Řeč stavitelů 1-3 (vždy jen jednu úroveň) |
Dát mu nějaké šaty. |
Riordian |
2 |
Jharkendar |
Schopnosti bludičky |
- |
Scatty |
2 |
Tábor pirátů |
Kopání zlata |
- |