Ardea

Vůdce žádný
Důležité osoby Marc, Hildur, Conz, Sindri

Ardea, rybářská vesnice ležící na východním pobřeží, spadá pod Leem ovládanou část Myrtany. Ve vesnici je relativní klid, jelikož stojí poměrně daleko od hrůz války mezi Thorusem a Gornem.

Od velké války se skřety se toho ve vesnici moc nezměnilo. Žádné nové budovy, maják za vesnicí pořád stojí, ovšem už na něm nežije starý pardál Jack, ale je zabrán armádou, jmenovitě Gustavem. Je to voják značně zklamaný tím, že jej zaúkolovali tak bezvýznamným úkolem jako sledovat na majáku moře, zda náhodou nepopluje nějaká loď. A co teprve, když mu tak nudnou práci ještě znechucuje banda vtipálků, kteří z majáku kradou zásoby, zatímco on musí sledovat obzor.

Kousek za městem směrem právě k majáku narazíte na dalšího chudáka - Corrada. Tento chlapík se snaží udělat dojem na dvě slečny stojící kousek opodál tím, že někoho zmlátí. Poprosí vás, abyste mu s tím pomohli a nechali se zmlátit.

Hlavním problémem, který v současné době Ardea řeší, nejsou skřeti, ale podivné artefakty, které se do okolí rozšířily z jedné lodi a které způsobují zákeřné šílenství u lidí, kteří s nimi přišli do styku. Jedním z nich je třeba Marc. Dále s artefakty přišli do styku nebo vědí, kde se necházejí, Hildur, Conz a Sindri.

Všichni tři jsou obchodníci a zejména Conz řeší ještě další problém. Na nervy mu leze chlapík jménem Asdis, nabubřelý machírek, který si honí své ego tím, že každého, koho potká, vyzve na souboj. Jeho "oběti" poté u Conze žadoní o léčivé lektvary. Není se tedy čemu divit, když Conz pak po vás bude chtít, abyste Asdisovi dali pořádně za vyučenou.

Poslední zajímavostí na současné Ardee je skupina skřetů, kteří se usídlili na rybářské usedlosti dole pod vesnicí směrem na Cape Dun. Tito skřeti se snaží distancovat od války a žít v klidu a míru. Vybrali si pro to ale špatné místo. Tak blízko lidmi ovládané vesnici nemohli čekat, že jim bude onen klid dopřán. Neustále na ně útočí paladinové a v jednu chvíli požádají i vás, abyste jim pomohli.

Načítám data ...
Nahoru