Nemora

Vůdce Russel
Důležité osoby Karlen, Treslott

Nemora je jedním z rebelských center v Myrtaně. Stejně jako všechny ostatní je i Nemora bývalým dolem. Rebelové si pro místo takticky vybrali hory nedaleko Trelisu a hlídají jedinou cestu do Varantu. Přepady Hassasinských karavan jsou na denním pořádku. Některým rebelům to ale nestačí a tajně drancují okolní farmy.

Protože se skřeti v Trelisu snaží zničit rebelské hnutí v Nemoře, nikdo vám neprozradí, kdo je vlastně vůdcem. Dá vám to dost práce, ale nakonec se vám jako vůdce představí Russel. Dalším vysoce postaveným a uznávaným členem je bývalý mág Ohně Treslott, který si mimo zraky ostatních míchá svoje lektvary a vás využije k sehnání pár neobyčejně vzácných rostlinek. Odměnou vám budiž jeho ohnivý kalich.

Morálka v Nemoře není zrovna na vysoké úrovni. Skřeti kolem, válečníci, kteří by chtěli osvobodit Trelis, k tomu zatím nemají povolení a počty rebelů také nejsou závratné. To, co chybí, je přirozený vůdce, autorita. A tu představuje paladin. Karlen a jeho přítel Kurt byli kdysi nerozluční přátele, ale nakonec se ve zlém rozešli a Kurt teď přepadá všechny, kteří se snaží projít průsmykem do Varantu. Pokud pomůžete Karlenovi s vyčištěním průsmyku, ochotně odejde k rebelům do Nemory.

„Ani mé skutky nejsou v této části země tak docela neznámé.”

Karlen, paladin

Kromě hlavního centra v Nemoře je tu ještě jedna skupinka rebelů vedená Charlesem. Tato skupinka se usadila nad Chrámem u Trelisu a dává pozor na skřety. Bohužel, je jich málo a Charles nic netušíce o snížených počtech rebelů v Nemoře trvá na tom, abyste mu přivedli posily, protože je potřeba zbavit se skřetů v okolí chrámu.

Nemora je pravděpodobně posledním táborem rebelů, který navštívíte. Nenajdete zde prakticky nic zajímavého a pokud hrajete hru po několikáté, tak opětovné "odhalování" vůdce mírně nudí. Ale ať už spolupracujete se skřety nebo s rebely, je Nemora nutnou zastávkou.

Načítám data ...
Nahoru